2023-05-19 07:00прессъобщение

РОЛАН-ГАРОС 2023, МАРКАТА RENAULT ИЗЛИЗА НА КОРТА

RG-R5

  • Renault е премиум партньор на Откритото първенство на Франция от 2022 г.
  • По случай тазгодишния турнир Renault 5 Prototype получава нов екстериорен цвят - металическо сатененобяло, първият от лимитираната серия Roland-Garros на бъдещото изцяло електрическо Renault 5.
  • Renault предоставя автопарк от 185 автомобила, включително 90 броя Megane E-Tech electric, 30 броя Austral E-Tech full hybrid и 20 броя Espace E-Tech full hybrid за превоз на тенисисти и официални лица.
  • Феновете и гостите също ще могат да се възползват от превоз с три модернизирани изцяло електрически автомобили Twingo, на които дизайн екипът на Renault е дал нов облик.
  • Тримата тенис посланици Диде Де Гроот, Лука Ван Аше и Феликс Оже-Алиасим се включиха в КСО инициативата на марката Renault “Дай 5”, фокусирана върху подпомагането на млади хора от приоритетни квартали.
  • Три нови модела ще бъдат представени за първи път пред широката публика: Renault 5 Prototype Roland-Garros, 4EVER Trophy в нов цвят и новият Espace E-Tech full hybrid

Renault стана премиум партньор на Откритото първенство на Франция през 2022 г. За изданието през 2023 г., което ще се проведе от 22 май до 11 юни, стилът и логото на марката ще оставят своя отпечатък върху турнира. Логото на Renault ще бъде поставено върху мрежите на петте основни корта (Филип Шатрие, Сузан Ленглен, Симон Матийо, n°7 и n°14). През 2023 г. партньорството е подкрепено с нови инициативи и е идеалната възможност за двете марки да популяризират споделената си амбиция да развеят флага на Франция по целия свят.

 

RENAULT 5 PROTOTYPE ОТДАВА ПОЧИТ НА РОЛАН-ГАРОС

През 2021 г. Renault 5 Prototype привлича вниманието с пикантния си жълт цвят и ще продължи да предизвиква фурори. По случай партньорството на Renault с Откритото първенство на Франция, този предшественик на изцяло електрически градски автомобил има нов металически сатененобял екстериорен цвят.

Ретро-футуристичният автомобил включва и визуални елементи, отдаващи почит към стадион Ролан-Гарос като емблематичния кръст на Свети Андрей върху страничните решетки и логото Ролан-Гарос с подсветка там, където преди се намираше емблематичният номер 5.

За нотка непринудена, но същевременно шикозна елегантност, контурите на прозорците са украсени с хромиран сатен, а джантите са в анодизирано синьо.

Новата версия на Renault 5 Prototype е специална версия за Откритото първенство на Франция и предварителен поглед към бъдещия производствен модел, който трябва да бъде представен през 2024 г.

 

ЕЛЕКТРИФИЦИРАН АВТОПАРК

Renault предоставя автопарк от 185 автомобила на турнира Ролан-Гарос, включително 90 броя Megane E Tech Electric, 30 броя Austral E-Tech full hybrid и 20 броя от новия Espace E-Tech full hybrid.

В допълнение, по случай 30-ата годишнина на Twingo, чиито забавни цветове и привлекателен дизайн печелят поколения клиенти, три модернизирани електрически версии, разработени в партньорство с R-FIT, ще транспортират фенове и гости до стадиона.

  • Twingo Gangsta Crew: Директно вдъхновен от културата на Западното крайбрежие и хип-хопа, това модернизирано Twingo е странна почит към една нетрадиционна тенденция от 90-те години на миналия век – калифорнийските лоурайдери.
  • Twingo Top Model: Позволете на това модернизирано Twingo да ви върне обратно към дефилетата от 90-те години на миналия век с намигване към подиумите и дворците  епохата.
  • Twingo Y2K: Вдъхновен от културата на момчешките банди от 90-те и 2000-те години, това Twingo е перфектно настроено.

Посетителите ще могат да пътуват до турнира устойчиво благодарение на Renault Green Line. Услугата за споделена мобилност Zity от Mobilize ще позволи на феновете да стигнат до Ролан-Гарос и да паркират близо до стадиона на едно от петте паркоместа на Zity.

 

СЪСТАВЪТ ОТ ПОСЛАНИЦИ ВЗИМА УЧАСТИЕ

Ролан-Гарос е ключово събитие в международния спорт. Зрители от цял свят проследяват дългоочаквания ежегоден турнир, единственият турнир от Големия шлем на клей.

За втората година от това партньорство Renault ще акцентира на своя ангажимент с нов филм.

Под звуците на оригиналният саундтрак на „It's the Most Wonderful Time of the Year“ клей пада от небето като сняг, покривайки улици и градове по целия свят. Професионални играчи и аматьори от всички краища на света – Европа, Азия, Латинска Америка – празнуват началото на Ролан-Гарос.

Съставът от посланици на Renault – Диде Де Гроот, Лука Ван Аше и Феликс Оже-Алиасим, също взимат участие във филма.

 

ДАЙ 5: ДА СПЕЧЕЛИМ

„Дай 5“ е КСО инициативата на марката фокусирана върху подпомагането на млади хора от приоритетни квартали.

В рамките на инициативата Renault подновява „Let Challenge“ по време на Откритото първенство на Франция. Всеки път, когато сервирана топка удари горната част на мрежата, преди да падне от другата страна, Renault ще отдели €100 за инициативата. Общо 161 400 евро бяха събрани на Ролан-Гарос през 2022 г., а Renault увеличи тази сума до 235 000 евро, благодарение на които бяха изградени три тенис корта - в Лион, Марсилия и Грини.

След стартирането на програмата „Дай 5“ в тези първи три обекта във Франция и чрез участието на тримата посланици в състава на Renault, тази година целта е разширение на проекта във Франция с помощта на Лука Ван Аше и асоциация Fête le Mur.

Програмата е лансирана и в други страни: Того с Феликс Оже-Алиасим; Холандия с Диде Де Гроот; Аржентина с Габриела Сабатини; и Бразилия.

Програмата „Дай 5“ не е разработена само за подобряване на достъпа до тенис – тя работи и за да направи практикуването на музика и джудо по-достъпни за младите хора от приоритетните квартали.

 

ПРЕМИЕРА ПРЕД ШИРОКАТА ПУБЛИКА ЗА ТРИ АВТОМОБИЛА

Renault ще поддържа щанд в комплекса Ролан-Гарос по време на турнира, където зрителите ще могат да открият два демонстрационни автомобил - Roland-Garros Renault 5 Prototype и 4EVER Trophy, както и новия Espace E-Tech full hybrid.

Roland-Garros Renault 5 Prototype: Този демонстрационен автомобил, предшественик на лимитираната серия Roland-Garros на бъдещия електрически R5, ще бъде представен на публиката за първи път по време на турнира в Париж.

4EVER Trophy, облечен в цветовете на 4L от 1962 г.: 4EVER Trophy получава нов облик в известния син цвят Ил-де-Франс, представен за първи път с Renault 4 през 1962 г. 4EVER Trophy ще бъде представен в новия цвят на широката публика за първи път на Откритото първенство на Франция. Неговият изискан и високотехнологичен дизайн включва неоновожълти акценти върху лентите на багажника, броните, амортисьорите и капачките на джантите.

Това привличащо погледа намигване към тенис топките на Ролан-Гарос подчертава приключенския дух на автомобила, като същевременно загатва за характера на оригиналния 4L.



за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева

свързано съдържание