7 световни премиери[1] и 2 концептуални автомобила с авангардни технологии, които да отговорят на следващите предизвикателства на автомобилната индустрия: Групата ускорява трансформацията си, за да се превърне в най-прогресивната европейска автомобилна компания благодарение на всички свои допълващи се марки.
От 14 до 20 октомври 2024 г. с 5 щанда и своите 4 марки - Renault, Dacia, Alpine и Mobilize - Renault Group ще присъства на Автомобилния салон в Париж, (Porte de Versailles, зала 6). Със 7 световни премиери и 2 концептуални автомобила Групата ускорява трансформацията си, за да се превърне в най-прогресивната европейска автомобилна компания.
Renault: Иновации и 100% електрическа офанзива
Отдадена на технологична и продуктова динамика, марката Renault поведе офанзива в C и D сегмент, за да предложи на европейските клиенти двойна гама от автомобили - 100% електрически, от една страна, и хибридни, от друга.
На автомобилното изложение в Париж марката ще направи световна премиера на Renault 4 - електрически автомобил в сегмент B . Той е разработен в партньорство с Ampere, специалист по интелигентни електрически превозни средства. Моделът ще подкрепи електрическата офанзива на марката заедно с Renault 5, един от най-очакваните автомобили на изложението, а съвсем скоро и новото Twingo в сегмент А.
Основни акценти:
- E-Tech 100% electric гама, включваща Renault 4, Renault 5 и Scenic, избран за Автомобил на годината в Европа за 2024 г.
- Концептуален автомобил, олицетворяващ бъдещето на марката по отношение на устойчивостта и декарбонизацията.
- Пълна E-Tech hybrid гама, включваща Symbioz и Rafale.
Renault Pro+: Следващото поколение ванове
На щанда си Renault Pro+ Renault ще представи концептуален автомобил, предвещаващ следващото поколение ванове. Марката ще представи и прототип на новия Master H2-Tech - водородна версия, разработена от HYVIA, съвместно предприятие между Renault Group и Plug, която ще допълни предлагането на електрическата и версията с вътрешно горене. На щанда ще бъде представена и цялата гама от лекотоварни автомобили Renault, както и селекция от трансформирани автомобили.
Основни акценти:
- Концептуален лекотоварен автомобил от следващо поколение
- Прототип на новия Master H2-Tech
- Гама лекотоварни автомобили Renault
Dacia: предефиниране на значимото, за да се предложи най-доброто съотношение цена-качество на пазара
Dacia ще представи пълната си гама на Автомобилен салон Париж: новите Duster и Spring, Sandero - най-продаваният автомобил в Европа тази година, и Jogger.
Марката ще представи и нов автомобил, с който ще започне офанзивата си в С-сегмент.
[1] Renault: R4, концептуален автомобил; Dacia: нов автомобил в C-сегмент; Alpine: нов изложбен автомобил, Alpenglow Hy6; Mobilize: Duo и Bento
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.