2023-12-15 08:45прессъобщение

ФРЕНСКАТА ПОЩЕНСКА СЛУЖБА ПОЛУЧИ 4-МИЛИОННОТО RENAULT KANGOO, ПРОИЗВЕДЕНО В МОБЬОЖ

4000000 Kangoo

  • На 14 декември в Мобьож бяха връчени ключовете на четиримилионното Renault Kangoo. Негов собственик е La Poste, дългогодишен клиент на марката, в това число и с електрически превозни средства.
  • Заводът в Мобьож, Франция е произвел над 4 милиона броя Renault Kangoo от 1997 г. досега, от които над 100 000 са изцяло електрически версии.
  • Там се сглобяват всички модели от семейството на Kangoo заедно с батериите за изцяло електрическите версии.
  • От своето лансиране този модел спомага за развитието и производството на електрическите превозни средства на марката.

Renault Kangoo, семейна афера

 Първото Renault Kangoo слиза от производствените линии на завода в Мобьож през 1997 г., създавайки сегмента на автомобилите за свободното време със своя уникален, практичен дизайн и иновативна плъзгаща се задна врата.

25 години по-късно, налично в 50 държави по цял свят, Renault Kangoo има продадени над 4,4 милиона броя, от които 4 милиона са произведени в Мобьож, част от Ampere ElectriCity. Моделът се произвежда и в Аржентина за южноамериканския пазар вече 25 години. Renault Kangoo е най-продаваното електрическо превозно средство в своя сегмент, с над 100 000 продадени броя в Европа от 2011 г. насам.

Семейството на Kangoo се е разраснало през годините, разширявайки своята притегателна сила върху разнообразен набор от клиенти.

Идеално както за семейно ползване, така и за пътнически транспорт, Kangoo предоставя изключително комфортно пътуване със своето независимо, модулно разпределение на седалките и обновено интериорно пространство. При по-дългата версия Grand Kangoo седемте модулни седалки позволяват впечатлаващите 1024 различни конфигурации.

Kangoo Van е перфектният бизнес партньор с ключови иновации като вратата „Open Sesame“, разкриваща най-добрия на пазара страничен отвор от 1,45 м, сгъваемия багажник на покрива Easy Inside, трите предни седалки със сгъваеми облегалки, образуващи мобилен работен плот и почти 60 литра вътрешно пространство за съхранение, включително чекмеджето Renault Easy Life.

Kangoo Van е наличен също като пътнически ван и с по-дълга версия L2. Версия с платформа кабина – уникална на пазара – също се предлага, отваряйки широки възможности за персонализация от страна на одобрените от Renault производители на каросерии.

Заводът в Мобьож произвежда всички членове на семейството на Kangoo, както с вътрешно горене, така и 100% електрическите версии, за които батериите се сглобяват на място.

 LA POSTE, купувач на 4-милионното Renault KANGOO

В четвъртък, 14 декември 2023 г., Хайнц-Юрген Льов, старши вицепрезидент звено лекотоварни автомобили Renault, Лучано Биондо, вицепрезидент по индустриални операции на Ampere ElectriCity, и Луиз Кинахла, индустриален директор на Ampere ElectriCity и директор на завода в Мобьож, връчиха ключовете на Renault Kangoo E-Tech electric на Ева Пиетрига, главен изпълнителен директор на VEHIPOSTE и Бети Дидиедефре, оперативен директор на VEHIPOSTE, дъщерно дружество на групата La Poste. Това Renault Kangoo е четиримилионното превозно средство, произведено в Мобьож от 1997 г.

La Poste е един от историческите клиенти на Renault. Вече повече от век Френските пощенски служби използват лекотоварните превозни средства Renault за доставка на пощенски пратки и колети на хората във Франция.

Пионер в електрическата мобилност, La Poste използва електрически превозни средства от 1904 г. Ключов партньор в разработването и успеха на 100% електрическите лекотоварни автомобили на Renault, днес компанията e световен лидер със своите изцяло електрически автопаркове.

Историческият жълт цвят, използван от Renault Kangoo за доставка на писма и колети, дори се е превърнал в емблема за японските клиенти, за които превозното средство е особено популярно, а през 2015 г. в Япония беше продадена ограничена серия „La Poste“ (150 броя).

 


теми: KANGOO

за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева