Първите 55
Renault отваря предварителни поръчки на 55 броя от новото Renault 5 E-tech electric, което ще дебютира пред българска публика на Автомобилен салон София. Фенове на марката могат да заявят модела, още преди официалното начало на продажбите в България. Лимитирано количество от 55 броя от Renault 5 E-tech electric ще бъде на разположение за предварителни поръчки на щанда на марката в Интер Експо Център, както и в търговските представителства на марката в страната.
Новото Renault 5 E-tech 100% еlectric
Renault 5 E-Tech electric – новото лице на електрическата революция, разполага с всичко необходимо, за да направи прехода към електричество желан. С емблематичен дизайн, пътно поведение и динамика, които нямат аналог в сегмент B, поп иконата предлага уникално изживяване зад волана.
На борда, Renault 5 E-Tech electric е оборудвано с последно поколение система OpenR Link с вградени Google услуги, редом с над 50 приложения и практични услуги.
Пет нива на оборудване
Renault 5 E-Tech electric ще се предлага в пет нива на оборудване: Five, Evolution, Techno, Iconic Five и специална серия Roland-Garros.
Първите автомобили, които могат да бъдат поръчани са в нива Techno и Iconic. И двете нива са оборудвани с 52 кВч батерия с комфортен пробег до 410 км по WLTP, която позволява зареждане до 80% за под 30 минути с до 100 кВт DC зарядна станция.
Цените на новото Renault 5 E-Tech electric в България стартират от 66 490 лв. за ниво Techno и 70 490 лв. с ДДС за ниво Iconic.
Подарък Renault 5 pass
Първите клиенти, които конфигурират своя автомобил ще получат и подарък – карта за безплатна електроенергия на стойност 1555 лв. с ДДС, с която да се насладят на достъпната мобилност и фокусират върху удоволствието от шофирането.
Официалното лансиране на новото Renault 5 E-Tech electric в България се очаква през пролетта на 2025 г.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.