2023-01-11 09:00прессъобщение

MEGANE R.S. ULTIME - ЛИМИТИРАНА ВЕРСИЯ, ОТПРАЗНУВАЩА ЗНАКОВИЯ МОДЕЛ В ИСТОРИЯТА НА RENAULT SPORT

  • Megane R.S. Ultime е изграден около Megane R.S. Trophy, издигащ модела до нови висоти с уникалния си външен вид и богат набор от оборудване. Той ще замести Megane R.S. и Megane R.S. Trophy от пролетта на 2023 г.
  • Уникалният му дизайн включва ексклузивни ивици, напомнящи за новата визуална идентичност на Renault и черни акценти, подчертаващи неговата спортност.
  • Серията от 1976 номерирани автомобила (Renault Sport е основана през 1976 г.) ще бъде подписана от Лоран Хургон, пилот и експерт по разработка, който поставя рекордите на Megane R.S. на писти.
  • Megane R.S. Ultime завършва историята на Renault Sport, пълна със състезателни трофеи и легендарни модели.
  • Автомобилът ще направи своя публичен дебют на Автомобилен салон Токио на 13 януари 2023 г., в държава, която е дом на около 10 000 фенове на спортните модели на марката.

Megane R.S. Ultime е последната серия на Megane R.S. и последният модел с логото на Renault Sport. Alpine, марката спортни автомобили на Renault Group, ще бъде автор на следващите глави в тази история.

 

ОТЛИЧИТЕЛЕН И ОЩЕ ПО-СПОРТЕН ДИЗАЙН

Ексклузивният дизайн на Megane R.S. Ultime включва визуалните отличителни белези на Renault Sport, включително двойния диамант и специфични графики, вдъхновени от новото лого на Renault. Ивиците на покрива, предния капак (с изключение на автомобили с панорамен стъклен порив), задната броня, вратите и калниците са матово черни и в хармония с четирите налични екстериорни цвята: черен (стандартно оборудване), перленобял, жълт Sport и оранжев Tonic. Годината на създаване на Renault Sport - 1976 г., е дискретно изписана в ивицата от дясната страна.

Каросерията на Megane R.S. Ultime включва 60 мм по-широки предни и 45 мм по-широки задни калници, странични вентилационни отвори, фарове R.S. Vision, централен ауспух, антена тип „перка на акула“, спойлер и заден дифузьор. Много от детайлите в лимитираната серия вече са черни: лога, дръжки на вратите, рамки на прозорците, джанти (вкл. капачките), капаци на калниците, заден дифузьор и Formula 1 сплитер на предната броня, която се предлага с лъскаво покритие и монограм Ultime. Градиент ефектът допринася за динамичното усещане.

 

TRACK DAY ДУХ

Стандартното оборудване в интериора включва седалки Recaro с тапицерия от титаниево-черна Алкантара и бродирани R.S. монограми. Картата Свободни ръце на Megane R.S. Ultime съдържа диамантения модел на ивиците. Праговете на вратите са ексклузивни и всеки модел има своя собствена номерирана метална табела близо до лоста на скоростната кутия, в долната част на централната конзола. Тя е подписана от Лоран Хургон, пилот и експерт, който работи върху разработката на Megane R.S. през цялата си кариера и към днешна дата държи рекордите на писти Нюрбургринг, Сузука и Спа-Франкоршан.

Megane R.S. представлява 15 години от моята работа в Renault Sport. След Megane II фаза 2 ние непрекъснато подобряваме динамичните му характеристики, за да останем лидер в спортните автомобили с предно предаване. Рекордите на Нюрбургринг са незабравими предизвикателства, пълни със страст, адреналин и емоция. И сега, Megane R.S. Ultime... Особено съм горд да подпиша версията, символизираща края на тази прекрасна история.

Лоран Хургон, пилот и експерт по разработката в Renault Group

 

ПЪЛЕН ПАКЕТ

Ненадминатото стандартно оборудване в Megane R.S. Ultime включва много от специфичните характеристики на Megane R.S. и Megane R.S. Trophy: 9,3-инчов навигационен екран с Hi-Fi система Bose, 10-инчов инструментален панел, R.S. Monitor бордова телеметрия, адаптивния круиз контрол и 360° помощните системи за паркиране. Списъкът с допълнително оборудване е ограничен до head-up дисплей, панорамен стъклен покрив и специално проектирано покривало, който ще развълнува феновете, избрали този колекционерски автомобил.

 

ВСИЧКИ ВИСОКОЕФЕКТИВНИ СПЕЦИФИКАЦИИ НА MEGANE R.S. TROPHY

Тази лимитирана серия, базирана на Megane R.S. Trophy се задвижва от 4-цилиндров двигател с турбокомпресор с мощност от 300 к.с., въртящ момент от 420 Nm, EDC скоростна кутия и механичен диференциал Torsen, които осигуряват ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,7 сек. Моделът е оборудван с полусликове Bridgestone Potenza S007, разработени за Megane R.S. Trophy R, съчетан с 19-цолови джанти Fuji Light и четири бутални предни спирачки Brembo с червени апарати. Предната ос тип "независим шенкел", сниженото шаси Cup, хидравличните ограничители  в амортисьорите и системата за завиване на 4 колела 4CONTROL допринасят за най-доброто изживяване при шофиране на спортен автомобил – на писти и навсякъде другаде.


теми: MEGANE

за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева