2023-05-16 08:00прессъобщение

RAFALE: ИСТОРИЧЕСКО ИМЕ ЗА НОВИЯ КУПЕ-КРОСОУВЪР НА МАРКАТА RENAULT

rafale

  • Renault разкрива името на своя нов флагман – купе-кросоувърът Rafale
  • Името Rafale е вдъхновено от историята на Renault като производител на авиационни двигатели през 30-те години на миналия век
  • Renault цели да позиционира Rafale като новия стандарт в D сегмент
  • Вижте новото Renault Rafale на Парижкото авиошоу на 18 юни

Renault разкрива името на своя бъдещ флагман: купе-кросоувърът Rafale. Rafale допълва гамата на марката, задвижвана от хибридни двигатели E-Tech и изградена върху платформата CMF-CD. Следвайки 5-местния SUV Austral, новият RAFALE е следващият акцент на Renault и ще засили офанзивата на марката в D сегмент.

Името е вдъхновено от прочутото минало на Renault във въздуха. Необходимо е завръщане назад във времето до началото на 20 век, за да се проследи връзката между Renault и авиацията. По това време Renault е пионер в производството на двигатели с вътрешно горене за автомобили, както и за влакове и самолети. През 1933 г. Renault поема Caudron, и създава Caudron-Renault. Всички самолети на марката са кръстени на известен вятър. Съответно, C460, едноместен състезателен самолет, проектиран да разбива рекорди, е преименуван на RAFALE през 1934 г.

Renault се свързва отново с историята си и използва характеристиките на легендарния Caudron Rafales в нов автомобил от висок клас. Семантиката насочва към вятъра и улавя нещо в камуфлажен силует на модела, което незабавно предизвиква усещане за производителност, дързост, вълнение и отличителен характер.

Световната премиера на новото Renault Rafale ще се състои на 54-ото Парижко авиошоу в Льо Бурже на 18 юни.



за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева

свързано съдържание