Стратегическия план Renaulution, представен през януари 2021 г., поставя като основна цел за марката Renault позиционирането й като технологична, напредничава и дигитална марка. Водена от този идеал за Автомобилен салон София Renault България лансира уникална дигитална платформа, предоставяща на широката аудитория възможността да се запознае с всички новости, които марката ще обяви на щанда си.
Емил Гърнев, генерален мениджър Renault за България, заявява „Renault непрекъснато търси възможности за иновация и връзка с колкото се може по-широка аудитория. Чрез тази нова дигитална платформа ще имаме възможност да комуникираме новините от щанда си до нашите фенове, които нямат възможност да посетят физически Автомобилен салон София. В същото време това е възможност да предоставим допълнително ексклузивно съдържание, фокусирано върху най-интересните премиери в нашата гама.“
От днес феновете на марката могат да се регистрират за достъп до сайта, който ще бъде официално открит със старта на Автомобилен салон София в началото на месец юни.
Renault ще приема посетители на своя щанд на Автомобилен салон София в зала 4 на Интер Експо Център, както и на events.renault.bg.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.