След като стана премиум партньор на Откритото първенство на Франция през 2022 г., Renault започва 2024 г. с привличането на двама елитни тенисисти във върхова форма - Диан Пари и Каспер Рууд, като нови посланици на марката. Те се присъединяват към Феликс Оже-Алиасим, Диде де Гроот и Лука Ван Аше, които вече обединиха усилия с марката през миналата година.
Петимата посланици на Renault въплъщават ценностите и имиджа на марката, играейки тенис в професионалната верига. Тяхната роля е да подкрепят Renault в инициативата да насърчава хората да практикуват спорт особено чрез програмата „Дай 5“. Петимата играчи ще носят логото на Renault на екипите си по време на Откритото първенство на Австралия, първият турнир от Големия шлем за годината.
Диан Пари, 21-годишна, е една от изгряващите звезди на френския тенис. Красивият ѝ стил на игра я прави олицетворение на елегантността в тениса. Бившата първа ракета в света за юноши вече спечели два турнира от професионалния кръг (турнир на WTA 125 в Монтевидео през 2021 г. и турнир на WTA 125 в Paris Racing Club през 2023 г.).
Норвежкият тенисист Каспер Рууд, 25-годишен, е трикратен финалист от Големия шлем, включително последните две години в Париж. Спечелил 10 ATP турнира на всякакви настилки от началото на кариерата си, той е известен също със своята чиста игра и спортна нагласа.
"Радвам се да се присъединя към семейството на Renault като глобален посланик! Чест е да работя с такава престижна марка с толкова богата история в света на автомобилната индустрия. Особено мотивиран и вдъхновен съм да обединя усилия с Renault, заради доброто, което прави за общността. Вълнувам се за предстоящата работа с марката." - Каспер Рууд, професионален тенисист.
„Дай 5“ носи осезаема промяна в общностите в неравностойно положение
От 2022 г. досега марката Renault е спомогнала за изграждането и обновяването на пет тенис корта във Франция, два в Бразилия и два в Аржентина.
Във Франция Renault подкрепя благотворителната организация Fête le Mur на Яник Ноа, финансирайки проекти за изграждане на три игрища в общности в неравностойно положение в Марсилия, Поатие и Рубе. Renault и Fête le Mur се стремят да подкрепят общности в неравностойно положение и да насърчават хората да се занимават с тенис и спорт като цяло.
"Като част от премиум партньорството с Откритото първенство на Франция, Renault възнамерява да направи тениса по-достъпен за хората, живеещи в общности в неравностойно положение чрез програмата „Дай 5“. Нашите петима посланици наистина ще помогнат за развитието на програмата."
Арно Белони, глобален маркетинг директор на Renault
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.