2023-01-23 16:06прессъобщение

RENAULT ЗАТВЪРЖДАВА АНГАЖИМЕНТА СИ КЪМ ТЕНИСА, ИЗБИРАЙКИ ТРИМА СПОРТИСТИ ЗА ПОСЛАНИЦИ НА МАРКАТА

  • Диде Де Гроот, Лука Ван Аше и Феликс Оже-Алиасим стават посланици на марката Renault.
  • Този състав е в съответствие с амбицията на Renault да пoдобри средата.

След като стана премиум партньор на Ролан Гарос през 2022 г., Renault започва 2023 г., обявявайки нов състав от посланици, включващ Диде де Гроот, Лука Ван Аше и Феликс Оже-Алиасим.

Новите посланици ще пренесат ценностите и имиджа на марката до най-високото ниво на професионалния тенис и ще подкрепят инициативите на Renault за насърчаване на достъпа до спорт.

Renault се стреми да изпълни ангажимента, който пое като част от КСО инициативата „Дай 5“, фокусирана върху младите хора и приоритетните квартали. През 2022 г. Renault построи три тенис корта – в Марсилия, Лион и Григи – като част от тази инициатива. Марката има за цел с помощта на своите посланици да развие „Дай 5“ в международен план.

Renault с гордост съобщава, че ще подкрепя тези талантливи спортисти през следващите три години. Като оставим настрана техния спортен талант, това, което ни мотивира да обединим усилията си с тях, е техният начин на мислене и отдадеността им към човешките ценности, поддържани от Renault.

Арно Белони, главен маркетинг директор

25-годишната холандска спортистка Диде де Гроот е действащата шампионка на Откритото първенство на Франция по тенис на сингъл за жени в инвалидни колички и настоящ номер 1 в света както на сингъл, така и на двойки. Между 2017 и 2022 г. тя печели впечатляващите 31 титли от Големия шлем – 16 на сингъл и 15 на двойки.

18-годишният френцузин Лука Ван Аше е зреличен тенисист. След като печели титлата на French Open за юноши през 2021 г. без нито един загубен сет, той грабва първата си титла на ATP Challenger в Португалия през декември 2022 г. и в момента е най-младият тенисист в топ 150.

22-годишният канадски тенисист Феликс Оже-Алиасим е световен номер 7 в ранглистата на ATP. Известен с усилията си както на корта, така и извън него, канадецът демонстрира голям потенциал през 2022 г., спечелвайки четири различни турнира.

Горд съм, че съм свързан с Renault, тъй като споделяме една и съща амбиция и ценности. Инициативата „Дай 5“ се фокусира върху популяризирането на тениса в приоритетни квартали, така че това е кауза, която е особено близка до сърцето ми. Ще работим заедно за разширяването й.

Феликс Оже-Алиасим



за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева