След като стана премиум партньор на Ролан Гарос през 2022 г., Renault започва 2023 г., обявявайки нов състав от посланици, включващ Диде де Гроот, Лука Ван Аше и Феликс Оже-Алиасим.
Новите посланици ще пренесат ценностите и имиджа на марката до най-високото ниво на професионалния тенис и ще подкрепят инициативите на Renault за насърчаване на достъпа до спорт.
Renault се стреми да изпълни ангажимента, който пое като част от КСО инициативата „Дай 5“, фокусирана върху младите хора и приоритетните квартали. През 2022 г. Renault построи три тенис корта – в Марсилия, Лион и Григи – като част от тази инициатива. Марката има за цел с помощта на своите посланици да развие „Дай 5“ в международен план.
Renault с гордост съобщава, че ще подкрепя тези талантливи спортисти през следващите три години. Като оставим настрана техния спортен талант, това, което ни мотивира да обединим усилията си с тях, е техният начин на мислене и отдадеността им към човешките ценности, поддържани от Renault.
Арно Белони, главен маркетинг директор
25-годишната холандска спортистка Диде де Гроот е действащата шампионка на Откритото първенство на Франция по тенис на сингъл за жени в инвалидни колички и настоящ номер 1 в света както на сингъл, така и на двойки. Между 2017 и 2022 г. тя печели впечатляващите 31 титли от Големия шлем – 16 на сингъл и 15 на двойки.
18-годишният френцузин Лука Ван Аше е зреличен тенисист. След като печели титлата на French Open за юноши през 2021 г. без нито един загубен сет, той грабва първата си титла на ATP Challenger в Португалия през декември 2022 г. и в момента е най-младият тенисист в топ 150.
22-годишният канадски тенисист Феликс Оже-Алиасим е световен номер 7 в ранглистата на ATP. Известен с усилията си както на корта, така и извън него, канадецът демонстрира голям потенциал през 2022 г., спечелвайки четири различни турнира.
Горд съм, че съм свързан с Renault, тъй като споделяме една и съща амбиция и ценности. Инициативата „Дай 5“ се фокусира върху популяризирането на тениса в приоритетни квартали, така че това е кауза, която е особено близка до сърцето ми. Ще работим заедно за разширяването й.
Феликс Оже-Алиасим
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.