2023-01-25 15:00прессъобщение

ФАБРИС КАМБОЛИВ Е НАЗНАЧЕН ЗА ГЛАВЕН ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР НА МАРКАТА RENAULT

От 1 февруари 2023 г. Фабрис Камболив е назначен за главен изпълнителен директор на марката Renault. Член на ръководния екип на Renault Group, той ще докладва на Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault Group.

В новата си роля Фабрис Камболив ще работи заедно с Комитета за управление на марката Renault за консолидиране на устойчивото и печелившо развитие на марката Renault. Камболив ще гарантира трансформацията на марката с лансирането на 14 нови автомобила до 2025 г. и чрез експанзия в Европа и в международен план.

Горд съм, че Фабрис Камболив, благодарение на своя 30-годишен опит в Групата, поема ръководството на марката Renault. Неговите ангажираност, международен опит и задълбочено познаване на Групата ще му позволят да продължи да гарантира напредъка на марката в сегменти с висока стойност. Разчитам на него да напътства екипите по време на дълбоката трансформация, която марката Renault ще претърпи през следващите години.

Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault Group

Фабрис Камболив, 54 години, завършва TBS Education Business School в Тулуза, Франция. Той се присъединява към Renault Group през 1992 г. и заема различни международни позиции в областта на продажбите и маркетинга в продължение на 20 години в Испания, Швейцария, Франция, Германия и Румъния.

Неговата международна кариера продължава през 2011 г., когато е назначен за вицепрезидент, продажби и маркетинг за региона на Русия и Евразия, преди да бъде назначен за главен изпълнителен директор на Renault Бразилия през 2015 г. През 2017 г. той е повишен в старши вицепрезидент, председател на регион Африка-Близък-Изток-Индия-Тих-Океан. През 2021 г. Фабрис Камболив е номиниран за старши вицепрезидент, продажби и операции за марката Renault, отговарящ за внедряването на стратегическия план Renaulution в световен мащаб и ръководейки трансформацията на бизнес модела на марката. През май 2022 г. Фабрис Камболив беше назначен за главен оперативен директор на марката Renault.



за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева