Пресконференцията ще бъде водена от Фабрис Камболив, главен изпълнителен директор, Паула Фабрегат, директор дизайн проекти и Бруно Ванел, вицепрезидент продуктово представяне.
Гледайте пресконференцията на живо в четвъртък, 4 април, от 10:30 ч. Ще бъде наличен и запис от нея.
От лансирането си през 2013 г., Captur е продадено в повече от 2 млн. броя в 90 страни. Пионер и превърнал се в референция в класа си, Captur символизира духа на "Автомобилите за живот" (voitures à vivre) на Renault чрез своята гъвкавост и модулно оформление, както и чрез E-Tech full hybrid технологията, налична от 2020 г.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.