2022-04-08 05:00прессъобщение

RENAULT CAPTUR E-TECH: ДОРИ ХИБРИД, ВСЕ ПАК МОЖЕ ДА ИЗБЕРЕШ И ДРУГ НАЧИН ЗА ПРИДВИЖВАНЕ

Renault стартира своята кампания за лансирането на Renault Captur E-Tech hybrid. Рекламният клип бележи сериозна и безпрецедентна повратна точка в автомобилната индустрия. В унисон с времето и в очакване на новите регулации за автомобилна реклама, за първи път марката препоръчва на своите клиенти разумно потребление на автомобила.

Арно Белони, глобален главен маркетинг директор на Renault, заявява „Renault непрекъснато търси начини за развитие и иновация. С нашата хибридна технология E-Tech ние сме в състояние да предложим по-устойчиви автомобили, предлагащи по-чисто удоволствие от шофирането. За новия рекламен клип на Renault Captur E-Tech hybrid търсех смел подход, съобразен с времето. За първи път активно предлагаме на нашите клиенти да не използват автомобила си през цялото време, безпрецедентен избор в автомобилната индустрия."

 

НЕТРАДИЦИОННА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ

Renault отново се позиционира на страната на обществения прогрес с тази нова история. Клипът се основава на концепцията, че понякога може да избират и друг начин на придвижване. Във филма главните герои се отказват да използват своя Renault Captur E-Tech hybrid и избират да карат велосипед или да ходят пеша.

Клипът представя три различни домакинства, вземайки предвид различни обществени ситуации. Историята започва с мъж, който се успива за работа, бърза да се облече и решава да тръгне за работа с велосипед, оставяйки Renault Captur E-Tech hybrid паркиран в гаража. Продължава с няколко приятели, които се подготвят за вечерно излизане. Те напускат дома си под дъжда и се втурват към своето Renault Captur, но само за да вземат чадър от купето. В края на историята е представено семейство, чиито деца се приготвят да отидат на училище с автомобила, когато родителите вземат решение да оставят Renault Captur паркирано и да тръгнат пеша.

Кавърът на песента на Шаная Туейн "You're still the one" от Okay Kaya, оркестриран от Start-Rec, поетично озвучава филма, за да подчертае, че Renault Captur E-Tech hybrid остава на разположение, когато имаме нужда от него, но все пак не е задължително да го използваме през цялото време.



за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева