Renault Master получи своята награда на церемонията по връчване на отличието Международен ван на годината 2025 (IVOTY) по време на изложението IAA Transportation в Хановер на 16 септември.
Моделът бе избран единодушно от жури с експерти, представляващи 25 европейски държави.
"Журито на IVOTY беше впечатлено от напълно новия дизайн и високите нива на технология и иновации, разработени за новата гама на Master, която се отличава с усъвършенствана аеродинамика, увеличена практичност и подобрена ефективност, пространство, безопасност и комфорт. Освен това новата му модулна платформа позволява внедряване на силови агрегати, работещи с дизел, електричество и водород. Всички атрибути, които отговарят на критериите за наградата. Готово е за предизвикателствата на бъдещето. Поздравления за Renault Light Commercials за това достойно заслужено постижение."
Джарлат Суини, председател на журито на конкурса Международен ван на годината
"Това е чудесна награда и истинско признание за всички екипи, които работиха по този проект. Новият Master е отличен пример кое прави лекотоварните автомобили на Renault невероятни повече от 120 години: те са иновативни, рушащи статуквото, мултиенергийни и проектирани да бъдат персонализирани по практически безкрайни начини, за да отговорят на индивидуалните желания и потребности на всички наши бизнес клиенти."
Хайнц-Юрген Льов, старши вицепрезидент за марката Renault, Лекотоварни превозни средства
Новото Renault Master е петият ван на марката, който печели това известно отличие, след Renault Master II (IVOTY 1998), Renault Trafic II (IVOTY 2002), Kangoo Z.E (IVOTY 2012) и Kangoo Van III (IVOTY 2022).
След Renault Scenic E-Tech electric, провъзгласено за „Автомобил на годината“ през февруари, сега Renault бележи двойна победа с отличията „Автомобил на годита“ и „Ван на годината“.
Предишният път, когато марката печели две поредни награди, е преди 27 години с Renault Scenic I и Master II. Печелившият екип не се сменя!
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.