Като пионер и лидер в областта на електрическата мобилност и по случай лансирането на най-новия и технологичен модел в своята гама - Megane E-Tech electric, Renault взе участие в събитието „Enter the Betaverse” по случай 10-годишнината от създаването на Betahaus, първият споделен офис в България. Марката се отличи в tech зоната на събитието с иновативна светлинна инсталация.
ПОДИУМ ЗА ПЕРСОНАЛИЗИРАНИ ПОСЛАНИЯ
Посетителите на събитието „Enter the Betaverse” имаха възможност да се запознаят отблизо с новото Renault Megane E-Tech electric. Изложеният експонат беше в лансиращия за модела цвят – сив rafale, и в най-високото оборудване iconic с електромотор с мощност 220 к.с. и 60-киловатова батерия със зарядно устройство, позволяващо DC зареждане от 130 kW и AC зареждане от 22 kW.
В рамките на ексклузивното събитие инсталацията на новото Renault Megane E-Tech electric даде възможност на гостите да изпишат върху стената зад модела персоналзирани послания. Всеки желаещ имаше възможност да опише с какво свързва ключови думи като бъдеще, иновация, мобилност и революция.
Щастливи сме, че взехме участие в това специално за Betahaus събитие с най-новия ни технологичен модел - Megane E-Tech electric. Този електромобил е изцяло в свои води в tech зоната на събитието. Тъй като за нашата марка винаги е било важно да се вслушваме в клиентите и почитателите си, интерактивната инсталация, чрез която позиционирахме модела, позволи на гостите да предоставят тяхната визия по ключови въпроси като иновацията и мобилността.
Даниел Владев, бранд мениджър Renault
ЛАНСИРАНЕ НА RENAULT MEGANE E-TECH ELECTRIC В БЪЛГАРИЯ
След като представи предпремиерно Megane E-Tech electric на Автомобилен салон София през юни, Renault стартира масивна лансираща кампания за новия си електрически модел на 26 септември 2022 г.
Почитателите на марката ще могат да се запознаят с Megane E-Tech electric посредством комуникация в телевизия, преса, дигитални медии, както в дилърствата в страната, в повечето от които вече има тестдрайв автомобили на разположение.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.