2024-02-08 08:09прессъобщение

RENAULT SYMBIOZ ПРОДЪЛЖАВА НАСТЪПЛЕНИЕТО В СЕГМЕНТ С

Symbioz

  • Renault разкри името на своя нов компактен семеен SUV в сегмент C: Symbioz
  • С име, което отразява новия дизайн на Renault, Symbioz съчетава удоволствието зад волана с интериорен простор и ефективността на двигателя E-Tech full hybrid със 145 к.с.
  • Като най-новия автомобил, участващ в настъплението на марката в сегмент C, Renault Symbioz се присъединява към гама от допълващи се автомобили, създадени да посрещнат всички нужди на клиентите
  • Renault Symbioz ще бъде представено през пролетта на 2024 г.

    Symbioz звучи като френската дума „symbiose“, произлизаща от древногръцката „symbiosis“, което означава „съжителство“, ценност, дълбоко вкоренена в гените на Renault с посланието „автомобили за живота“.

    Това е дума, която звучи по подобен начин на много езици: „symbiosis“ на английски, „simbiose“ на испански и „simbiosi“ на италиански, което прави името Symbioz лесно за разбиране от широката публика.

    "За този нов компактен семеен автомобил искахме име, което е човешки значимо, изразяващо тясната връзка между семейството и техния автомобил. Името Symbioz перфектно илюстрира живота в нашия автомобил, място, в което пътниците се чувстват едно цяло със своето превозно средство и с околната среда." - Силвия Дос Сантос, ръководител на стратегията за наименованията в маркетинг отдела на Renault.

    Renault Symbioz и ДНК-то на „автомобилите за живота“

    Symbioz се отличава с новия дизайн на марката. Този нов SUV е най-компактният хибрид от гамата на Renault в сегмент C с дължина едва 4,41 м.

    Интериорът е проектиран да удовлетворява цялото семейство с щедро пространство и капацитет на товарене.

    Автомобилът предоставя най-доброто от технологиите на Renault, включително:

    • стъкленият панорамен покрив Solarbay от ново поколение, базиран на технологията PDLC и променящ вида си в матов без наличие на щора,
    • двигателят E-Tech full hybrid със 145 к.с. в автомобил с намалена маса (под 1500 кг) за повече удоволствие зад волана и по-нисък разход на гориво.

    Renault продължава настъплението си в сегмент C

    Марката Renault е свързана със своите клиенти и се стреми да удовлетворява нуждите им, независимо дали са частни лица или бизнес потребители. За тази цел е създадена гама от допълващи се автомобили в сегмент С в Европа както с електрически, така и с хибридни модели:

  • E-Tech electric:

    •  Mégane, високотехнологичен и компактен – 4,20 м 
    • Scénic, новият еталон за семеен електрически автомобил – 4,47 м
  • E-Tech full hybrid: 
    • Symbioz, компактен семеен SUV – 4,41 м
    • Austral, първокласен високотехнологичен SUV – 4,51 м
    • Arkana, SUV купе с динамичен дизайн – 4,56 м 


теми: Symbioz

за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева

свързано съдържание