Symbioz звучи като френската дума „symbiose“, произлизаща от древногръцката „symbiosis“, което означава „съжителство“, ценност, дълбоко вкоренена в гените на Renault с посланието „автомобили за живота“.
Това е дума, която звучи по подобен начин на много езици: „symbiosis“ на английски, „simbiose“ на испански и „simbiosi“ на италиански, което прави името Symbioz лесно за разбиране от широката публика.
"За този нов компактен семеен автомобил искахме име, което е човешки значимо, изразяващо тясната връзка между семейството и техния автомобил. Името Symbioz перфектно илюстрира живота в нашия автомобил, място, в което пътниците се чувстват едно цяло със своето превозно средство и с околната среда." - Силвия Дос Сантос, ръководител на стратегията за наименованията в маркетинг отдела на Renault.
Renault Symbioz и ДНК-то на „автомобилите за живота“
Symbioz се отличава с новия дизайн на марката. Този нов SUV е най-компактният хибрид от гамата на Renault в сегмент C с дължина едва 4,41 м.
Интериорът е проектиран да удовлетворява цялото семейство с щедро пространство и капацитет на товарене.
Автомобилът предоставя най-доброто от технологиите на Renault, включително:
Renault продължава настъплението си в сегмент C
Марката Renault е свързана със своите клиенти и се стреми да удовлетворява нуждите им, независимо дали са частни лица или бизнес потребители. За тази цел е създадена гама от допълващи се автомобили в сегмент С в Европа както с електрически, така и с хибридни модели:
E-Tech electric:
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.