2023-10-27 08:36прессъобщение

SCENIC VISION В УСПЕШНИЯ ДЕТЕКТИВСКИ СЕРИАЛ “BODIES” НА NETFLIX

SCENIC VISION

  • Новият сериал на Netflix Bodies“ включва концептуалния автомобил Scénic Vision, както и Mégane E-Tech electric
  • През последните две години, Renault участва в програма за продуктово позициониране, насочена към киното, телевизията и платформите за стрийминг на видео

     

    Всички осем епизода на „Bodiesбритански минисериал, базиран на графичен роман, написан от Си Спенсър, са налични в стрийминг платформата Netflix от 19 октомври, печелейки място в списъкатоп 10 на най-гледаните сериали в  72 държави в Netflix”.

     

    В настоящето с Mégane E-Tech electric и насочен към бъдещето със  Scénic Vision, Renault придружава детективските разследвания в квартал Уайтчапъл в Източен Лондон.

     

    Междувременно, връщайки се в действителността, изцяло новото Scénic E-Tech electric ще бъде по пътищата много по-рано от 2053 г.

     

    "За последните две години, Renault преследва амбициозна програма за продуктово позициониране, която демонстрира новата гама на марката. Нашите автомобили се появяват в няколко Netflix продукции като Lost Bullet и Lupin.", сподели Стефан Барба, директор маркетинг партньорства в Renault.


за Renault

Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.


контакти

Стефания Василева
ПР Мениджър
Стефания Василева