Всички осем епизода на „Bodies“ – британски минисериал, базиран на графичен роман, написан от Си Спенсър, са налични в стрийминг платформата Netflix от 19 октомври, печелейки място в списъка “топ 10 на най-гледаните сериали в 72 държави в Netflix”.
В настоящето с Mégane E-Tech electric и насочен към бъдещето със Scénic Vision, Renault придружава детективските разследвания в квартал Уайтчапъл в Източен Лондон.
Междувременно, връщайки се в действителността, изцяло новото Scénic E-Tech electric ще бъде по пътищата много по-рано от 2053 г.
"За последните две години, Renault преследва амбициозна програма за продуктово позициониране, която демонстрира новата гама на марката. Нашите автомобили се появяват в няколко Netflix продукции като Lost Bullet и Lupin.", сподели Стефан Барба, директор маркетинг партньорства в Renault.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.