RENAULT ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ПРЕОТКРИВА. ЗА ПЪРВИ ПЪТ В ИСТОРИЯТА СИ МАРКАТА ОТКРИВА НОВ ВИРТУАЛЕН МУЗЕЙ В КОМБИНАЦИЯ С ОНЛАЙН МАГАЗИН. ТАКА RENAULT ДАВА НА СВОИТЕ КЛИЕНТИ И ФЕНОВЕ ВЪЗМОЖНОСТ, С НАБЛИЖАВАНЕТО НА КОЛЕДА, ДА ПРЕЖИВЕЯТ 123 ГОДИНИ ФРЕНСКА СТРАСТ КЪМ АВТОМОБИЛИТЕ И СЕ СДОБИЯТ С RENAULT МОДЕЛ ПОД ЕЛХАТА.
Renault отново се свързва с миналото си и официално отваря първия си виртуален музей. Той е онлайн, напълно безплатен и се нарича The Originals. Към него марката отваря и нов онлайн магазин The Originals, където посетителите могат да поръчат стоки, някои от които вече се предлагат в L’Atelier Renault на Шанз-Елизе. И двата уебсайта са достъпни по целия свят и са преведени на шест езика (френски, английски, немски, испански, португалски и италиански). Допълнителни езици ще бъдат добавени през следващите месеци.
С лансирането на този нов виртуален музей Renault предлага на посетителите от цял свят достъп до френското културно наследство на марката без пространствени и времеви ограничения. Турът е неограничен, силно визуализиран, съставен от архиви и технически данни, посещение, адаптиран към днешния свят, игрив и забавен.
Музеят представя 21 от легендарните модела на марката в ново и иновативно технологично изживяване благодарение на процеса на фотограметрия . Renault избра тази технология, за да подобри изживяването на посетителите и да представи своите емблематични модели с несравними детайли. За целта марката създава единствено по рода си студио за сканиране на автомобили със специално осветление. Моделите са щателно сканирани в 3D, а зоните, до които системата не може да достигне, са ремоделирани и сглобени по време на процеса на постпродукция.
Сайтът ще включва още модели от края на декември 2021 г.: 50 нови модела ще бъдат налични до края на януари 2022 г., а 80 ще бъдат лансирани до края на декември 2022 г.
„Renault, емблематична марка на поп културата, се нуждаеше от музей, достоен за името. С тази виртуална галерия ние позволяваме на нашите посетители да преживеят отново нашата обща история. Вселената на марката Renault може да бъде открита и в гамата продукти на The Originals, налични в нашия нов онлайн магазин.” посочва Арно Белони, главен маркетинг директор Renault.
Този нов онлайн магазин също е възможност за марката да възроди решимостта си да центрира своята ДНК около насърчаването на силни емоционални връзки с клиентите си, като същевременно диверсифицира избора си, за да достигне до по-широка аудитория. С 400 продукта, вече налични онлайн – миниатюри, дрехи, играчки, аксесоари, декорации и други – както и неиздавани досега колекции и утвърдени бестселъри, този нов онлайн магазин е стратегически трамплин за енергизиране на марката. Предстоят още много изненади през следващите месеци и колекциите ще се обогатяват редовно.
[1] Фотограметрията създава 3D модели от сканиране и серия от снимки. Тази технология възпроизвежда всички фини детайли от материалите на историческите модели (кожа, дърво, мед, пластмаса, тъкани и др.) и точния силует на автомобила. Освен това позволява индустриална обработка на 3D модела и създаване на материали. Renault привлича експертизата на Razorfish и Museo3D за този проект.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.