*подлежи на хомологация
Новото Renault Austral - високотехнологичен и мултифункционален
Austral възприема отличителните черти на новия дизайнерски език на Renault. Стилистичното обновяване добавя характер и последователност. Познатият външен вид е търсен ефект и затвърждава настъплението на марката във високия сегмент.
Моделът е конструиран върху платформата CMF-CD - най-усъвършенстваната технология на Renault и се възползва от многораменното задно окачване, съчетано със системата за завиване на четирите колела 4Control Advanced, Matrix LED Vision фарове за максимална видимост, head-up дисплей, 32 усъвършенствани системи в помощ на водача, включително система за разпознаване на водача, която добавя индивидуален подход.
Austral е оборудван и с мултимедийната система OpenR Link с вградени Google услуги и водещия на пазара full-hybrid задвижващ агрегат E-Tech с мощност 200 к.с., който се отличава с разход по WLTP от 4,7 литра на 100 км. Гамата включва и силов агрегат Mild Hybrid със 160 к.с. , който се състои от 4-цилиндров 1,3-литров бензинов двигател с директно впръскване и турбокомпресор, подпомаган от стартер-алтернатор, и 12-волтова литиево-йонна батерия, съчетана с автоматична скоростна кутия тип e-CVT.
Austral е компактен отвън, просторен и функционален отвътре, а гъвкавостта му е ненадмината в С-сегмента.
Новото Renault Austral предоставя на клиентите си оптимизирано преживяване на борда с допълнителен комфорт и по-широк избор от полезни технологии от всякога. Атмосферата в интериора е сравнима с усещането в автомобил от по-високия сегмент. Задната седалка се плъзга с 16 см напред и назад (освен че се накланя и сгъва), така че можете да регулирате обема на багажника от 527 до 1736 литра според нуждите си.
Новото Renault Austral се предлага в три нива на оборудване: Evolution, Techno и Esprit Alpine с цени, започващи от 61 990 лв.
Пълната ценова листа на модела е налична в уебсайта на марката - renault.bg.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.