На 21 ноември Renault представи новото Renault Master, проектирано, за да отговори на нуждите на професионалистите. Четвъртото поколение на модела предоставя практични решения в отговор на повишаващите се цени на горивата, ограниченията в достъпа до централните градски части и нуждата от подкрепа на клиентите в енергийния преход. Създадено в аеродинамичен тунел, новото Renault Master е напълно променено за по-голяма ефективност.
Наклоненото челно стъкло, страничните огледала, въздухозаборниците в бронята, по-тясната задна част: всички ключови елементи в дизайна са направени, за да се подобрят аеродинaмичните характеристики и да спечелят енергия, за да може новото Renault Master да отиде по-далече, да бъде натоварено повече и да похарчи по-малко.
Неговата нова мултиенергийна платформа покрива всички нужди:
Тези иновации водят до намаление с 21% на консумацията на енергия при 100% електрическата версия и пестят 1.5 л/100 км при конвенционалната версия, при полезен товар от 1625 кг.
За да подчертаят иновативността и ефикасността на новото Renault Master, Renault и агенцията Publicis Conseil създадоха кампания, базирана на аеродинaмиката.
Вятъра като метафора
Всеки ден професионалистите се борят с различни предизвикателства, които могат да ги забавят и да затруднят работата им. Видеото символизира трудностите, през които те преминават, чрез вятъра и неговия ефект върху природата и служителите.
Порив на вятъра на строителна площадка, в полето или в града - вятърът пречи на работата на професионалистите. За да останат в бизнеса, те трябва да могат да разчитат на оборудването си, особено на своите лекотоварни автомобили.
С новото Renault Master вятърът се превръща в съюзник в посрещането на техните нужди.
Видеото показва тази революционна промяна по поетичен начин, под талантливия поглед на Йонас Линдстрьом. В реалистична обстановка проследяваме работното ежедневие на трима професионалисти: ръководител обект, доставчик и фермер. Вятърът ефектно ги подпомага ефектни звуците на легендарната песен на Фил Колинс, "In The Air Tonight".
"Новото Renault Master разкрива нови хоризонти в света на лекотоварните автомобили. Благодарение на дизайна си на аерован, електрическата версия харчи 21% по-малко от предходното поколение, докато конвенционалната версия е с 1.5 л/100 км по-нисък разход. С тази нова кампания потвърждаваме отново подкрепата си към професионалистите при посрещането на ежедневните предизвикателства пред които са изправени."
Арно Белони, глобален маркетинг директор Renault.
Видеото беше показано в социалните мрежи и на Solutrans с представянето на новото Renault Master като световна премиера.
Вижте го на следния линк:https://youtu.be/MLhLu4-J_8Q.
Renault, историческа марка за мобилност и пионер в областта на електромобилността в Европа, винаги е разработвала иновативни автомобили. Чрез стратегическия план „Renaulution“ Renault предприема амбициозна трансформация, генерираща стойност, преминавайки към по-конкурентна, балансирана и електрифицирана гама. Амбицията на марката е да олицетворява модерността и иновациите в технологиите, енергетиката и услугите за мобилност в автомобилната индустрия и извън нея.